Torsdag

Eftersom min söta och duktiga medryttare I hade hand om Ärtan-bus idag var jag hästledig. Dagen flöt på ganska lugnt med en föreläsning på morgonen, följt av labbförberedelser. Min mor var på ett möte här nere i Lund under dagen och kom därför och hälsade på en sväng på eftermiddagen. Med henne kom leverans av nya glasögon till mig och nytt schabrak till Ärtan. Så fint så!

Den nya schabraket. Färgerna är inte helt hundra på bilderna, det är jätteorange!

Innan mammas tåg avgick mot Kalmar passade vi på att äta lite sushi på RåEpok. Ett himla mysigt ställe med jättegod mat. Deras image är att klimatanpassa all fisk som serveras, så de finns inga rödlistade firrar på menyn och de återinsätter x antal fiskar allteftersom. Ett mycket bra initiativ! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Joli

Åh det där schabraket har jag suktat eter länge, men kan inte riktigt motivera det köpet, har ju redan 2 orangea schabrak, plus ett grått med orange passpoal... haha! Dagens I-landsproblem!!

2012-01-29 @ 10:27:36
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0