Lördag

Idag fick Ärtan sig ett tömkörningspass. A var snäll och hjälpte mig, eftersom jag bara har tömkört en gång innan och är väldig nybörjare inom denna konst. Vi gjorde så att A började jobba Pärt tills hon kändes okej och hade slutat bråka och då fick jag ta över. Det gick faktiskt himla bra, om jag får säga det själv!

Fick lite gratis gällande bakbensaktiviteten då jag hade satt på henne boots på alla fyra (broddar och halvojämnt underlag = trampskador deluxe). Det var jätteläskigt sa Ärt och lyfte benen flera decimeter från marken i varje steg.. haha! Jobbigt sa hon, nyttigt sa jag. Imorgon får vi nog ta oss till ridhuset igen. Kanske till och med kan skutta något språng, vore på tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0